من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

حتما می دانید که انواع دستگاه تصفیه آب و فاضلاب به جهت افزیش بهره وری از آب و جلو گیری از بحران های شدید آبی طراحی و ساخته شدند. این دستگاه ها البته که هر کدام دارای مزایای بسیاری هستند که شرکت فنی و مهندسی آبکو قصد دارد در این مطلب به بررسی هر یک از آنها بپردازد و هر یک را به طور جداگانه ای برای شما عزیزان شرح دهد. دستگاه تصفیه آب و فاضلاب دارای انواع گوناگونی می باشد که هر یک از این انواع با هدف تصفیه برخی آب ها و فاضلاب ها طراحی شده اند. برای مصال دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی برای مصارف صنعتی و یا دستگاه تصفیه آب موسوم به دستگاه آب شیرین کن و یا دستگاه اسمز معکوس برای شیرین و قابل شرب کردن آب ها مورد استفاده قرار می گیرد. از همین رو میزان استقبال عمومی از انواع دستگاه تصفیه آب و فاضلاب بسیار بالا بوده و شرکت های مختلفی صعی بر رفع نیاز مشتریان این حوزه داشته اند.  شرکت مهندسی آبکو یکی از این شرکت های ارائه دهنده خدمات تصفیه آب و فاضلاب بود که با تکیه بر دانش نیرو های متخصص خود اقدام به طراحی، سپس ساخت و تولید و ارائه انواع دستگاه تصفیه آب و فاضلاب کرده است.
دستگاه تصفیه فاضلاب
سیستمی است که با استفاده از فراهم نمودن محیطی اسیدی برای رشد باکتری های هوازی یا بی هوازی موجبات تصفیه فاضلاب را فراهم می کند.اهمیت دستگاه تصفیه فاضلاب در دنیای امروز را این چنین می توان بیان نمود که هر کشوری چنانچه نتواند از پساب خروجی از مکان زندگی خود آنقدری استفاده نماید که کمترین دور ریز را داشته باشد قطعا طی سال های آتی با مشکل شدید کم آبی و همچنین پرداخت هزینه های گزاف تامین آب مواجه خواهد شد.

انواع دستگاه تصفیه فاضلاب آب و فاضلاب

انواع دستگاه تصفیه آب و فاضلاب از لحاظ فرآیند تصفیه
1-دستگاه تصفیه فاضلاب هوازی: شامل پکیج تصفیه فاضلابی است که درون سیستم از باکتری هوازی و سیستم هوادهی (بلوئر) استفاده می شود.
2-دستگاه تصفیه فاضلاب بی هوازی: شامل پکیج تصفیه فاضلاب بی هوازی و سپتینک تانک  می باشد درون این دستگاه ها باکتری هوازی بدلیل عدم رسیدن اکسیژن طی چند روز ابتدایی راه اندازی دستگاه می میرند و بعد از آن باکتری های بی هوازی شروع به فعالیت می نمایند.وجه تمایز دستگاه تصفیه فاضلاب هوازی و بی هوازی بویی است که در طول انجام فرآیند متصاعد می گردد.

پکیج دستگاه تصفیه فاضلاب

یکی از دستگاه های مناسب جهت تصفیه فاضلاب پکیج تصفیه آب و فاضلاب است.پکیج تصفیه فاضلاب است.پکیج تصفیه فاضلاب را می توان در کارگاه های مجهز ساخته و محل پروژه نصب نمود و بدین ترتیب ضمن ارتقاء کیفیت ساخت می توان عملیات لازم در محل را به حداقل رساند، از پکیج تصفیه فاضلاب در کارخانه ها و مجموعه های کوچک با جمعیت کم استفاده می شود ، پکیج های تصفیه فاضلاب قادر هستند که فاضلاب های بهداشتی را مطابق استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست ایران تصفیه نمایند ، حتی از پساب این پکیج ها می توان برای آبیاری فضای سبز و مصارف کشاورزی طبق استانداردهای زیست محیطی استفاده نمود.

مزایای پکیج تصفیه فاضلاب

1-سازگار با آب وهوای اکثر مناطق کشور
2-کارایی بسیار بالا در تصفیه فاضلاب مطابق استانداردهای سازمان محیط زیست
3-پرتابل بودن و امکان جابجایی پکیج حتی پس از نصب و راه اندازی
4-عدم نیاز به انجام عملیات ساختمانی سنگین در محل پروژه
5-عدم امکان تولید بوی نا مطبوع به سبب کارکرد مداوم سیستم های هوادهی
6-امکان بهره برداری ساده وکم هزینه از پکیج
7-سرعت بالا در ساخت و نصب و راه اندازی

برای خرید دستگاه های اسمز معکوس، دستگاه تصفیه آب و فاضلاب با شماره های 09121313433و 02636210360با کارشناسان شرکت آبکو تماس حاصل نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.